elinsvensson87

Alla inlägg under januari 2011

Av Elin - 24 januari 2011 11:16

     


Lite bilder nya bilder på Guffa...


Gjorde två inlägg i lördags kväll men båda försvan  tyvärr. Min lille påg sitter å myser med mig idag... Så vi har mys måndag.... 

Av Elin - 18 januari 2011 20:17

Nu var det ett tag sedan igen. Har inte haft lusten at skriva, men den kommer å går.


Men nu är det så att Gustaf har börjat på "dagis" idag var hans andra dag. Det har gått hur bra som helst. Det ända jag vill att han ska göra det är att äta mer mat, för det äter han nästan inget av, men det kommer det med. I morgon hoppas jag på att man kan få vara i väg längre i från han, i dag fick jag vara borta 1 1/2 timme. Det var inga problem alls....


  


Annars så har vi inte haft mycket för ossden senaste tiden.....


Kram på er

Av Elin - 6 januari 2011 17:50

Det var ett tag sedan nu det kom upp bilder på bloggen så nu kommer det.      


Bilder från julafton och ett från hans ett års dag.


Som det har snöat i dag. Fast jag tycker om snö så tycker jag att det börjar bli lite väl nu.... Idag så har jag umgåts med underbara cecilia, det var ett tag sedan vi sågs....


sitter även å funderar men det det går inget vidare men men...


Ha en trevlig kväll  Kram    

Av Elin - 2 januari 2011 21:27

Ett nytt år med nya möjligheter. Året har startat mycket bra. Hela nyårs helgen hav jag å R bott på hotell i malmö, helt underbart. Vi har gjort absolut ingentig bara legat i sängen å kollat på tve. Bara tagit hand om varandra. Njutigt att bara vara vi två.


Men i dag fick vi allt vackert åtrevända till vrekliga livet igen. Så innan vi körde å hämta Gustaf så körde vi till ikea. Där R tyckte att vi skulle springa igeom utsällnings vånigen. Det var lika dant på den andra våningen tills vi kom till glasen, Sen var det spring igen till kassan....


Sitter å funderar på hur detta året kommer att se ut, vad kommer att hända. Man vet ju aldrig hur året kommer att se ut för än det är nästan över....


2010 har varit  ett år med mycket lärdom. Har även sett hur ett barn utvecklas, från nyfödd till en nyfiken ett åring som inte vill lyssna på en. Å värre kommer det bli haha...


Nä nu blir det filmen på 5 sen blir det sängen...


Ha en trevlig kväll så önskar jag er en god fortsättning på det nya året...

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards