elinsvensson87

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 23 oktober 2010 20:15

Idag har jag jobat på ICA Kvantum Hörby. Så skönt att börja komma i gång igen, får ju hoppas på att man får fast där snart, trivs så himmla bra där. Jag mår även bra av att vara där, närvaron av personalen som finns där.


Det var mnga som undra när jag kommer tillbax till dom igen, tanken är ju i januari när Guffa börjat dagis. Man man får se hur det blir...


Var så himmla kul att komma hem efter jobb att bli mötta av en glad guffa, ett lennde som inte var av denna jord...


Nu blir det lördags mys....


Kram på er   Elin

Av Elin - 22 oktober 2010 20:16

Satt å kolla blogg inläggs statesiken. Jag har ju blogga tredagar i rad nu, det är ju rekoerd för mig det var ett tag sedan det var så.... Skönt att fått upp ångan igen.


I går så kom min saker som jag beställt på Ellos så jag körde å hämta dom idag ett jätte stort paket var det. R undra hur mycket jag hade beställt. Men min kära mamma hade beställt två lamper så det var det som gjord det. Nu sak jag kolla vidare på idol....


Undra vem som åker ut???



Ha en trevlig fredags kväll   Elin

Av Elin - 22 oktober 2010 11:11

Det blåser värre än jag vet inte vad ute. Sen kommer det en skur. Allmänt  tråk väder. Man vill bara sitta i soffan under filten å mysa. Men det är alltid skar som ska göras hemma. Idag måste jag verkligen damsuga på nedan våningen. Även torka golven, min som har lämmnat spår efter sig.


På tal om Gustaf så kanske han ska ha lite kläder på sig, Inte bara gå om kring i pyjamas. Har redan köpt två JULKLAPPAR till han. Det är så när man hittar billiga saker till han.


För min del i kväll så blir det en tidig kväll. Ska upp å jobba i morgon. Så R får ta Guffa i natt ska bli skönt att få sova en hel nat men det är väl jag som kommer att vakna av Guffa.


  


Nä nu ska Guffa få kläder på sig.

Kram på er  / Elin

Av Elin - 21 oktober 2010 16:00

   En trötter guffa


 Två vackra bilder  

Av Elin - 21 oktober 2010 15:44

Idag så har jag myst med Hannah som är ca en vecka gammal. Så himmla mysigt. När jag såg Hannh så tänkte jag ag Gustaf varit så liten. Man blev även sugen på en liten till men det för fan vänta tills Guffa blivit äldre så han lyssnar på en....


  


Nu i kväll bär det av hem till Sara som ska ha klädes party för barn där var även leksaker....


Sitter å väntar på att R ska komma hem. Fixa med mat ska jag med göra, hoppas då att jag får upp värmen händer å fötter....

Av Elin - 20 oktober 2010 11:46

Vet inte vad man ska hitta på. Hade tänkt att gå hälsans stig i dag men det regnar hela tiden. Har en son absolut inte lyssnar på mig. Han lever bar jävel idag. Men som tur var så var han snäll när vi var å handla.


I kväll så ska R på hocky med jobbet så det inne bär att han är hemma sent. Tråkigt tycker jag. Men jag ska köra upp till mamma å pappa idag å äta middag med dom. Det är ju trevligt, så jag tänkte baka en kladig bannanhoklad kaka.


Nu ska jag försöka få Guffa till att sova men han är pigg som bara den.


Kram / Elin

Av Elin - 15 oktober 2010 12:03

Denna vekan har bara sprungit i väg. Hade tänkt göra så mycket men inget har blivit av, men så är det i bland.


Guffa börjar bli dukitg på att gå nu. Det blir längre å längre sträer. Just nu så sitter han å "läser" sina böcker. Han har börjat leka mer själv nu än innan.


I måndags så följde jag med mamma upp till Cristin. Kolla på mamma när hon red. Det såg så himmla kul ut för mamma har inte ridit stor häst på jag vet nite när. Jag fick hoppa upp å testa hästen så underbar att sitta på , super mysigt steg. Mamma tyckte att det var lite fuskigt att jag kunde rida lätt första gången. Men det är ju så att jag är van vid att rida stora hästar.


Vet inte om jag skrev sissta att jag hade varit hos Donne å ridit han. Det var så jäkla skönt att få sitta på han igen. Han var pigg som en ung häst å då kan jag berätta att han är 22 år gammal plus att han är "sjuk". Men så som han betede sig så kan han leva ett bara tag till. Ska nog upp till han på söndag igen å rida, hoppas på att det duggregnar eller att det är jätte fint väder.


Nä nu kallar plikten Guffa Måste verkligen ha ny blöja. Det lukta om han...


Kram på Er/ Elin


Av Elin - 12 oktober 2010 14:23

Ja det var som sagt det var et tag sedan nu. Har inte haft orken att skriva. När jag startade bloggen så mådde inte jag bra pga av att vi bodde inne i malmö och att det hände så mycket saker där.


Men i dag så känner jag mig mycket bätter piggare å mycket gladare. Att man kan bli så påverkad av vart man bor.


Nu när vi bor i Eslöv så kan jag ut å pilla i trädgården, det är så himmla av koppland. Nu kan jag bara ta vangen å gå ut å gå precis när jag vill.


I förra veckan så var jag å cecilia å bada med Guffa i hörby på badet där, han tyckte det var super kul. Så detta ska jag göra om med han fler gånger.


Sen nu så har min lilla kille börjat gå. Det  ser så kul ut, han ser ut som en gammal gubbe.


Det var en liten uppdatering kommer mer sen...


Ha en trevlig måndag!!

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards