elinsvensson87

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 28 juli 2010 18:52

Är lite vilse på darna nu, har inte koll på vilken dag det är. Men så är det i bland.

Det känns som man bor i en stor röra för tillfälet men det går över det med.


Man ska ju inte längta i gäll sig men jag tycker verkligen att det ska bli skönt när vi får vårt eget boednde om ca en månad. Jag vet att där är fler som längtat till det.


Måste berätta en rolig grej dom gjöt golv i svenstop i går och min son tyckte det var hur kul som helst att titta på lastbilen som pumpa ut betongen.



Nä nu  får man kanske vara lite social med dom andra här hemma


Ha en skön vad det nu är för dag  kväll


Kram  Elin    

Av Elin - 25 juli 2010 20:02

Så nu idag har vi blivit tomelliabor eller lunnarpsbor. Så vart det sagt. Jag åter kommer i veckan. Är ganska trött i dag så det blir inte mycket skrivande.


Ha en trevlig kväll Kram Elin

Av Elin - 24 juli 2010 22:13

I dag har vi varit på två kalas. Har varit mycket trevligt. Å båda barnen blev jätte glada för sina kläder som dom fick i dag, hoppas på det iaf.


Annars i dag har det inte hänt så mycket, har mest varit i väg. Nu i kväll så är vi barn lediga så vi har kunnat fixa det sissta in för i morgon. Då vi tar det sista i från vår lgh i malmö för att flytta tillfälligt till Lunnarp en månad.


Vi kommer att var i mina föräldras hus en vecka med. När dom åker på sem.


Jag måste var lite konstig som längtar till jobbet, bara för att jobba en lördag men det ska bli så skönt att få träfffa andra än bara familjen här hemma. Hoppas verkligen på att man kan få fler lördagar nu till hösten.


Nu ska jag fortsätta kolla på den väldigt konstiga filmen på 3:an....


Ha en trevlig lördags kväll 


Kram Elin

Av Elin - 23 juli 2010 22:00

idag så har vi hunnit med att fixa pressenterna till två goa bus ungar. Har även hunnit packa lite till.


I morgon blir det 2 st kals ska bli riktigt kul, träffa några av mina släktingar å ganska  många av R´s släkt. Sen lämmnar vi bort Gus till farmor å farfar som ska ta han under natten å på söndaen tills vi kommer ner, ska ju tömma lgh på söndag så det blir gjort.


Kommer skriva mer i morgon  ha en trevlig fredags kväll


Kram Elin

Av Elin - 22 juli 2010 20:07

Då kanske man ska berätta lite vad som hänt. I går var vi å bada i borstahusen i landskrona, tyvärr lite mulet men varmt ändån. Gustaf bada med fick nästan inte upp han ur vattnet. Jag var i några gånger det var riktigt skönt i vattnet.


I går kväll så var jag å R med mina kommpisa på orups idrotts plats sepela lite fotboll å bränboll hade verkligen det jätte trevligt. Ett stort plus var att mamma å papppa tog Gus på kvällen. Det var inte tänkt att vi skulle sova där men det blev så, det var mysigt det med.


Idag så tog vi en liten promenad ner till jägersbo å köpte glass mycket gott. Jag kolla även in den nya receptionen som har blivit jätte fin. Ja givetvis så var cecilia med vad annars  


Nu i kväll när vi kom hem så blev det att sätta i gån tvättmaskinen städa några skåp i köket. Skönt när man får det gjort, vi tar det sissta av våra saker på söndag ner till lunnarp.


I morgon så MÅSTE vi verkligen fixa födelsdagspresenten till på lördag 2 kals på samma tid hehe hur ska detta gå men det löser sig. Kommer tidigar till det ena, lite sent till det andra men men. Hoppas det är okej mer er?


Nu ska jag läsa ut min bok. Har haft ett litet uppe håll i den nu har inte haft lusten men nu ska den läsas ut.


Ha en trevlig kväll Kram på er


Elin

Av Elin - 20 juli 2010 21:42

På söndag flyttar vi... så nu är nästan hela lhg tömd känns ganska tom. sakerna som skulle på tippen är där nu.  Förrådet tömmt så himmla skönt.


Det som e kvar att fixa är att ändra addres ska fixas nu i kväll måste göras. men min älskade sambo tyckte nog att det vat roligare att spela ist...


I morgon ska vi köra å bada om vädret till låter det villket jag hoppas på   

sen på kvällen saka vi spela bränboll med mina goa kommpisar... Kanske lite bad med vem vet...


Haha på lördsg blir en rolig dag ska på två kals som börja samtidigt hehe kul, vet verkligen inte vad jag ska köpa till dom små liven. men men det löser sig nog ska jag se.


Nä nu sak jag fixa  det med addreserna. Ha en trevlig kväll.


Kram Elin

Av Elin - 19 juli 2010 15:14

I går så körde vi ner lite saker till lunnarp, skönt att bli av med det i från lgh. Vi ska lämna den nu den 30 så det är snart, det börjar bli ganska tomt här nu.


 Nu i veckan så kommer R´s pappa upp till oss ska köra vissa saker till tippen tömma förrådet på saker så det blir tomt. Om det får plats med mer så tar vi lite uppe i lhg.


Det är så skönt att R har semester nu. Han går upp å tar gus på morgonen så jag kan få sova lite längre.


Idag så har vi varit å kollat på kakel å klinkers till badrummet i eslöv. ska bli så kul att få sitt eget gör vi det som vi vill ha det. Nu  i efter middag ska jag i väg å kippa mig ska bli så skönt.


Å till alla er nu så kommer bilder på väskan å kläningen, tog lite tida bara haha...


Ha en skön efter middag Kram elin


    

Av Elin - 17 juli 2010 22:13

  

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards