elinsvensson87

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin - 22 februari 2011 20:46

Min sambo störa sig med mig. Jag orkar inte med med han nu. E är lite sliten men så är det när man jobbar. Det har börjat rulla in lite tider nu. Skönt är det, så nu hra man tider fram till v 13.


Gustaf håller på att få sina kind tänder. Så ena dagen har han nästan 40 graders feber å sen nästa feber fri. Men det är övergånde....

Av Elin - 14 februari 2011 09:48

Men det är ingen vanlig måndag, för det är alla<3 dag.  Gustaf är på dagis i dag. Å undebaraste cecilia kommer till mig i dag så det blir mys med henne. Innan jag ska till af i dag se hur det går....


Sen i kväll ska vi hämmta vår bil. Ska bli så skönt att få köra en nyare bil. Lille blå finns med oss i nu. Det är stora röda som ska få nytt hem. Å jag kommer inte att sakna den. har aldrig gillat den billen över huvudtaget....


Men nu ska jag ta en runda med damtrasna å fido. Här behövs städas med andra ord....


Ha nu en trevlig alla hjärtans dag  Kram på Er

Av Elin - 13 februari 2011 16:25

Det känndes knappt lönt att ha fråge stund. Om man inte får fåger....


testar snart igen. se om det funka då.... Eller så får man ska bli en mer ktiv bloggare...


Nu kalar maten på mig...


Ha en trevlig efter middag Kram på er

Av Elin - 12 februari 2011 21:51

  



Nu är det bara att fråga på!!!

Av Elin - 10 februari 2011 20:56

Testar att blogga från mobilen. Det verkar att fungera. Nu ska ist kolla vidare på wallander. Kram på er Elin

Av Elin - 10 februari 2011 11:03

Förlåt att jag inte skrivt på ett tag, men lusten har inte funnits.


Var å jobbba i ferdags sååå himmla skönt att få jobba igen. Nu längtar jag till v8 då jag ska jobba hela veckan. Sen kan man hoppas på mer jobb å att dom ringer in en. Så man kan slippa dom på Af, tycker vekligen att dom är en påse nötter. Ska ditt på möte på måndag kl 13.30 vilken jävla tid. Absolut ingen tanke på dom som har barnomsorg till sitt barn. Så man har ju fått fixa å trixa med dagis, så guffa är på dagis på måndagen ist för torsdagen.


Denna veckan har varit lite av en sjuk vecka. Robban låg i maginfluensa. Jag är jätte förkyld. Men Guffa är som vanligt lite snorig bara, man kan ju hoppas att det bara är hans tänder som stökar.


Sen har jag varit busig igen ;) Hitta en super läcker färg på öb härom dagen så jag köpte den. Å i går så måla i tvätten så det blev en fond vägg där ute. Ska till öb igen å se om dom har någon vit elller någon annan ljus färg så man kan fixa till resterande av väggarna där ute....


Nä nu ska jag lägga mig å villa å njuta av tystnaden....


Kram Elin



Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards