elinsvensson87

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Tisdag

Av Elin - 28 juni 2011 16:03

Hej!


Idag har det varit min lediga dag. Skönt ja, Så nu har man varit ledig i fem hela dagar. Skulle ju jobbat i går men då var det vab med guffa.


Så i dag har vi tillbringat dagen i malmö, på Ikea, ilva ocg xxxl Luts. Gjorde bara fynd på ikea, Som nya toa sittsar, för dom jag köpte sisst på jula palla inte en vecka. så nu får vi se om dessa klara mer än det.


Så blev det en matta till köket. äntligen hittat en till ett bra pris. Ett nytt tunnare täcke till sängen plus en kudde till Robban.


På Ilva hitta jag verkligen ingenting. På xxl luts bara några småsaker som en bra flaska till guffa, väg dekor. och en "london kolcka" som jag intte vet var jag ska ha den. 


Okrar verkligen inte laga mat i dag. Det är för varmt att ställa sig vid  spisen så robban får fixa mat med sig hem idag....


Ha en bra tisdags kväll                        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 januari 2013 21:17

Har träffa dom underbara flickorna i dag. Mysigt att bara kunna sitta ner å ta det lugnt, barnen var hemma med Robban. Slippa tänka på alla måsten. Att vi sen tycker om att åka tåg. Men vi hade super trevligt! I går var vi hela familjen uppe på v...

Av Elin - 9 januari 2013 21:24

I morgonbitti efter jag lämnat Gustaf på dagis så bär det av till stora staden Malmö, ska hämta min födelsedags present som jag fick av Robban. Båda barnen sover gott nu. Hoppas snart att vi kan få Gustaf att sova i sin egen säng snart. Någon som...

Av Elin - 9 januari 2013 09:20

Gustaf är lämnad på dagis. Gick hur bra som hälst. Robban å Freja sover i nu. Ska snart i väg å fixa naglarna, skönt att få lite egentid. Snart så blir det att gå till bussen. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ha en bra onsdag! ...

Av Elin - 6 januari 2013 19:17

I morgon börjar jag kampen med mig själv. Nu jävlar så ska jag tappa kilo. Närmare bestämt ca 30 kg. Det ska få ta sin tid. I dag har vi inte gjort mycket, myst med barnen. Det kan man inte göra för mycket av. Sen är det väl bara att ladda upp...

Av Elin - 3 januari 2013 22:03

Nu är det kanske dags att ta sig i kragen å börja blogga igen. Har faktiskt saknat det, men tiden har inte funnits. Mycket har hänt sen jag skrev sist. Det största är att jag födde en flicka den 20 augusti -12. Jag njuter av att vara hemma med he...

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards