elinsvensson87

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Japp jag lever!!!

Av Elin - 20 september 2010 21:28

Har inte haft intenet på ett par dagar. Men har det nu. Så jag tänkte mig en liten uppdatering..


Guffas rum är helt klart nu, äntligen. Nu ska bara han flytta in där med, fixa lite  saker med. Kommer bilder sen.


Var å jobba i lödags på Jägers, SÅÅÅÅ skönt att få komma i gång igen. Men det som var mindre skönt var att man var hemma halv 6 på morgonen. Sen vaknar man vid tio tiden så det blev inte mång timmars sömn där. När man har kommit upp så vara det bara att köra till lunnarp för att rösta.


Fick en liten pik av Cecilia att hon inte blivit nämd baland all hjälp av våra vänner:  TACK CECILIA FÖR DIN HJÄLP....


Nöjd Nu????


Annars så har det inte hänt så mycket på sissta tiden.


Det som väntar nu denna vecka är: Tandläkaren med Guffa. Hitta present till dom dära typerna som ska gifta sig. Vad kan man ge? Köra lämmna Guffa på Lördag hos mamma å papppa.


Nä nu ska Guffa få mat sen ska vi sova.


Ha en bra måndags kväll...


Kram på Elin


 
 
Ingen bild

cecilia

20 september 2010 22:04

Tack gumman jag är mycket nöjd nu...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 januari 2013 21:17

Har träffa dom underbara flickorna i dag. Mysigt att bara kunna sitta ner å ta det lugnt, barnen var hemma med Robban. Slippa tänka på alla måsten. Att vi sen tycker om att åka tåg. Men vi hade super trevligt! I går var vi hela familjen uppe på v...

Av Elin - 9 januari 2013 21:24

I morgonbitti efter jag lämnat Gustaf på dagis så bär det av till stora staden Malmö, ska hämta min födelsedags present som jag fick av Robban. Båda barnen sover gott nu. Hoppas snart att vi kan få Gustaf att sova i sin egen säng snart. Någon som...

Av Elin - 9 januari 2013 09:20

Gustaf är lämnad på dagis. Gick hur bra som hälst. Robban å Freja sover i nu. Ska snart i väg å fixa naglarna, skönt att få lite egentid. Snart så blir det att gå till bussen. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ha en bra onsdag! ...

Av Elin - 6 januari 2013 19:17

I morgon börjar jag kampen med mig själv. Nu jävlar så ska jag tappa kilo. Närmare bestämt ca 30 kg. Det ska få ta sin tid. I dag har vi inte gjort mycket, myst med barnen. Det kan man inte göra för mycket av. Sen är det väl bara att ladda upp...

Av Elin - 3 januari 2013 22:03

Nu är det kanske dags att ta sig i kragen å börja blogga igen. Har faktiskt saknat det, men tiden har inte funnits. Mycket har hänt sen jag skrev sist. Det största är att jag födde en flicka den 20 augusti -12. Jag njuter av att vara hemma med he...

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards