elinsvensson87

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 3 oktober 2010 21:13

Som sagt denna helg kom å försvan. Har jobbat min allra första dubbel helg på jag vet inte när. Har varit sjukt kul. I fredags så var det 16/18 Jägers, tyvärr så kom det inte mycket folk. Så då kan ju personalen dansa loss på dansgolvet. ;)

Men i går hade vi klass fest innan vi öppna. Jag var "inlåst" i disken så vi fick undan all köks disk innan allt annat kom in skönt var det. Men det som var skönast vara att jag skrev ut mig vid två tiden.


Idag så har vi varit på 7 års kalas hos min kusin. Var kul att träffa er, det var ett tag sedan sisst.


Nu denna veckan har vi inte gjort så mycket. R har varit hemmamån till ons. Just det i onsdags så var jag å cecilia på nova. Gjorde några jätte bra fynd, både kläder å skålar som man kan har i köket.


Tänk att glass kan var som medecin.


Nu ska jag kypa upp i famnen på min älskade sambo. Fast det vet han inte i nu heheh....


kram på er   Elin


Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards