elinsvensson87

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Elin - 27 december 2010 20:02

Jaha. vad ska man skriva om!?!  Nu e födelsedagar å julafton över. Både jag å Gustaf är väldigt glada över vad vi fått i födelsedags presenter å i julklappar. Guffa fick många fina leksaker å även kläder. Jag fick många bra att ha grejer. så man kan fylla köks skåpen mer nu. Så det kräven en omplacering av allt nu. Men det tar vi efter nyår. För då är man mamma ledig igen.....


Är nu inne på dom sissta dagarn på jobbet. Skönt men ändå inte. Eller så kunde man hoppats på att där skulle vara mer barn, för nu är där knappt några där... Det är kul att komma hem på dagarna för Guffa blir jätte glad när man kommer hem...


Då är det snart Nyårsafton längtar... Vi ska lämna bort guffa i 2 hela dagar. För vi ska bo på hotell å bara ta hand om varandra å ha det jätte skönt.


Idag så har hela familjen varit på nova å gjort det osäkert. Fan vad där var folk... Hitta lite nya kläder. Men ska in på lindex är i stan med å se om man hittar mer...


Nä nu ska jag snart upp i sängen å kolla på tre korner. Fick första boxen i födelsedags present ac min älskade....


Kram på er!


Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards