elinsvensson87

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Elin - 16 november 2010 12:54

Idag i posten så kom beskedet på att Guffa fått dagis plats. Så han ska börja på munkebo violen i januari. För visso bara 15 tim i veckan. För jag vet inte om jag har jobb eller inte, Det känns ganska trist. Men allt löser sig, man kan hanka sig fram på tim anställningar. Hellst så vill man ha fast jobb.


Sen något som e kul det med är att jag ska jobba från den 15 dec till den 30 dec på ett dagis. Ska fixa fram frulle lunch å städa till dom små. Ska bli så najs att jobba litta. Guffa får jag lämna bort lite men det går utmärkt. Han ska få vara med mormor två dagar, sin pappa en hel vecka när han har sem. Sen har vi 4 dagar vi nte löst i nu. Det löser sig det med.


Så då när R e hemma med Guffa så hoppas jag på att där är tvättat städat, maten nästan på bordet när man kommer hem. Eller detta kan man bara drömma om??


Sen Efter jul å nyår så är det bara att se om man kan komma tillbax till ICA. Om inte så är det bara att söka vidare till andra ställen.


Nu får man väl se till å hänga upp tvätten....


Kram på er

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards