elinsvensson87

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Elin - 19 november 2010 21:01

Hoppas verkligen vi kan se Jay i finalen i idol. Fy fan vad bra han är. Han gjoder precis ett nummer utan dess like.


Hoppas att ligger snö kvar i mogronbitti får då ska jag ut med pulkan så guffa får åka i den. Blir förvisso bara i trädgården.


Kolla igenom FB när jag kom hem så tråkigt att alla klagar på att vi har snö det som är så mysigt. Allt blir så ljust av det. Nu är det en period av mörker så vi behöver snön som lyser upp. Så till alla er som klagar sluta med det, tänk efter snön så kommer sommar.....


Blev inte att jag fixa naglarna, men i morgon. Hoppas att hon tänkt ut något kuligt.


Nä nu blir det snart sängen.... Jaja jag vet vad du tänker ;)


Kram på er...

Av Elin - 19 november 2010 09:41

Det snöar verkligen ute i dag. Om en stund så ska vi köra upp till hörby för att hämta mamma/mormor. Fixa lite papper.


Kollar ut i skrivande stund så kommer det snö flinger stora som en fem krona. Man kanske ska ta med sig pulkan till GUffa idag eller så får han vänta tills i morgon om snön ligger kvar.


Ska även fixa till naglarna i dag ska bli SSSÅÅÅÅÅ skönt.


I morgon blir det jobb på jägersbo. Ska bli så kul att jobba. Man behöver verkigen det när man går hemma hela dagarn.


Ha en trevlig dag kram Elin

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards