elinsvensson87

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Elin - 1 augusti 2010 13:57

I dag så ska familjen köra upp till sätofta och passa mina föräldras hus en vecka, ska bli så skönt att komma upp ditt en vecka iaf. 


Har inte haft tillgång till internet dom senaste dagarna så har inte kunnat blogga. Var å skaffa ett mobilt berdband i går men det är ju segt värre en fan. Det tog mig ca 20 min att koma in på bloggen, för att sen göra ett inlägg så tog det sin lilla tid det med, det resultera i att jag gav upp å stängde ner skiten.


Svär föräldrana å gus två kuiner åkte i väg härom dan. Så vi har haft det lungt å skönt här "hemma." Då jag passa på å städa köket som var hur äkligt som helst vill inte tänka på det. Om man letar efter något så tar det sin tid innan man hittar det. Hur mycket grejer kan man ha igentligen helt sjukt. Jag får nästa lite panik i kroppen av det. Ja jag vet hur du haft det    Jag ska inte klaga efter en vecka. Du har haft det så i några månader, tycker faktiskt synd om dig...


Var bara tvungen att skriva av mig lite....


I går så kom mamma å pappa ner mycket trevligt.


Nu ska jag gå å packa lite kläder som vi ska ha med oss upp till höör.


Ha en bra söndag Kram Elin


Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards