elinsvensson87

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Elin - 13 augusti 2010 19:35

Då var det fredag igen. Har inte kunat skriva pga det mobila internetat jag har. Det har inte hänt så mycket nu på den senaste veckan har mest njutit å tagit det lungt.


Var hos mina föräldrar i tisdags, tvätta lite där uppe när jag ändån var där. var även inne i höör å kolla tapet till Gustafs rum hitta två snygga, men dom gillade inte R för där var för mycket färg plus att den ena var randig, jätte fin tycker jag då.


Har börjat tänka på hur Gustafas rum ska se ut. Hade tänkt en fond vägg med tapet helst randig då. Sen en målade väggar. Kanske en bit av någon vägg måla med tavelfärg. vad tycker ni??


I morgon ska jag upp till sätofta med gus å fixa en brud hår uppsättning. Ska bli jätte kul. sak även bli kul å träffa t med barn....


I morgon så ska vi på 25+25 kalas på kvällen även det ska bli kul.


Nu e det bar atre veker kvvar tills vi flyttar igen då blir det eslöv jag längtar. Men kommer sakna en del personer här....


Nu ska jag hålla fredags kväll.


Ha en skön kväll Kram  Elin

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards