elinsvensson87

Alla inlägg under november 2010

Av Elin - 8 november 2010 21:53

I dag har jag "sanerat"  över våningen. Så farligta var det inte men nästan. Passa även på att möblera om på Gustafs rum i dag. Det blev så mycket bättre nu än innan. Men tyvärr så gick hans dop ljus å helvete, plus en dop present. Men den går å laga. Detta hände bara för att jag skulle sätta upp en sak på hyllan. Den höll på att rammla ner. Jaja.


För tillfället så har jag mycket tanka å funderinga i skallen min. Men det kan jag inte ta här. Vill inte att alla ska få reda på detta.


Nu ska ajg kolla på 5an....


KRam på er

Av Elin - 3 november 2010 14:18

Har inte skrivit på ett tag nu... lusten har inte varit med mig. Har inte mått bra, sovigt dåligt. Men det går över det med....


Vissa fattar nog inte att dom sårar sin bästa vän, Dom har varken hört av sig eller kommit å hälsat på. Jag förstår att man blig JÄVLIGT besviken på dem.... Om ni läser så vet ni nog vilka ni är.....


Så nu var det sagt...


Håller på med lite projet här hema nu. Målat lite ute i tvätten inte klar i nu men det kommer. Ska köpa vit färg så jag kan fixa lite till. Sen badrummet här ner har jag målat med fast bara tre ruter på vägen. Kommer bilder när det är klart.


I kväll så ska vi köra å lämmna Gustaf hos mormor, hon ska passa han i morgon medans jag å cecilia och Maala är i ullared...


Nu sak jag måla klar badrummet.


Vi hörs  Kram Elin

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards