elinsvensson87

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Elin - 13 juli 2010 21:41

Blev väckt av  gus i morse på ett kvittrande sätt, så där så man bara kan bli glad av. Fick plockat undan en hel del idag take på at mamma skulle komma ner till oss i dag.


Var med mamma på burlöv i dag. Hitta en ny kläning till bröllopet, å en ny väska så fin ska se om jag ka n lägga upp bilder sen på det. (om jag lyckas förstås.) Så tog vi även liten fika.


Fick i hop två låder med sängkläder å handukar, det närmar sig med stormsteg att vi ska flytta längtar så mycket.


Nu ska jag äta glass med älsk... Så hörs vi i morgon   Kram på er   Elin  

Av Elin - 13 juli 2010 10:23

Det har regnat i dag så skönt, har blivit mycket svalare i lgh. Idag så kommer mamma ner till mig, hon ska hjälpa mig å packa lite. skönt när man kan få hjälp.


Skulle skrivit i går men orka inte på grund av värmen. Vi körde ut till R´s  moster  å bada i deras pool hur skönt som hälst 26 garader i poolen. Verkligen av svalkande.


Just det Gustaf kröp några steg i går så himmla kul å se han. Det ser så ostadigt ut. Men det går snabbare  nu när han tar sig fram på golvet man hittar han på olika ställen hela tiden.


Om man ska springa ut med soperna å sen hoppa in i duschen.



Ha en trevlig dag!


Kram Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards