elinsvensson87

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Elin - 6 juli 2010 22:38

Idag så har pågen varit en gnäll spik utan dess like. Antagligen så är tänderna där uppe på gång nu. så ser man på han att han är trött men han vill abslut inte sova tog mig nästa två timmar att få han till att sommna, sen sov han i nästan i två timmar.


Det var så skönt att köra i väg å handla helt själv. Bara gå å lullla för sig själv i affären. Skönt var det när man kom hem för då sov gossen.


Boken har jag läst ut nu måste i väg å köpa fortsättningen på den, kan ju inte sluta så som den gjorde. Men ett bra slut för det lockar till att man ska köpa fortsättningen. Detta är verkligen en bok jag kan rekmmendera att läsa bar början lite seg i mitten sen i slutet kom verkligen späning .


Så i morgom blir det upp till jägersro å se om dom har boken där. Sen ska jag köra ner å lämmna lite saker i lunnarp.


Ha en fortast bra kväll å sov gott så hörs vi morgon Kram på er   Elin

Av Elin - 6 juli 2010 14:00

Så nu sover gossen. Då passa jag på att fixa till här hemma, plocka undan lite sätta i gång tvättmaskinen , packa ner lite saker i flyttlåder.


Flyttar i från malmö nu den 30 juli. Kommer att bo nere i Lunnarp i en månad sen blir det Eslöv. Gissa om jag längtar?? Japp det gör jag. 


Ska passa på att läsa min bok nu medans han sover.


Hörs sen igen Kram Elin 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards