elinsvensson87

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Elin - 11 juli 2010 21:42

Man ska verkligen inte klaga nu när vi fått värme så underbart. I fredags kväll bestämmde vi oss för att köra ner till lunnarp lördagen för att slippa vara hemma i en varm lgh.


Tanken vara att vi skulle köra hem på kvällen men så blev det inte. R´s föräldra tog gus på natten. Så satt vi å hans bror och hans blivande fru ute och prata till ett på kvällen det var fortfarand varmt ut då.


Idag söndag så var vi kvar där ett par timmar, sen körde vi upp till mina föräldra och njöt av värmen. Gus fick bada där innan vi körde hem, tur var det för han somman i bilen.


När vi kör hem så ser jag hur der börjar blixtra jätte mycket. kommer hem till gula höja så släpper jag gus å R så nära  dörren jag kan, så dom slipper bli jätte blöta. Men jag fick mig en rejäl dusch när jsg skulle gå upp till lgh, genom våt var jag.


Nä nu ska jag hålla kväll. snart in i sängen.


Kram på er   Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards