elinsvensson87

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Elin - 17 juli 2010 22:13

  

Av Elin - 17 juli 2010 21:49

I går så var jag å Cecilia å såg Beck Levande begravd. En av dom bästa Beck hittils. Det var många som skrek till i den ink jag då. En film jag verkligen rekommenderar.


Idag så var Cecilia  och jag ute på svågertprp gick en runda på ilva, där hitta jag ne jätte snygg soffa som jag vill ha men det kommer aldrig att hända. R tycker inte om den stillen på soffa plus att den är randig med rosa i. Gick bort till baby land kolla runt där hitta 4 bodys till Gus. Sen gick vi ner till ikea tog en fika kolla runt lite. Hitta lite saker på djur avdelningen som tydligrn ska försvinna där i från, så dom hade satt ner priset på många saker.


Jag köpte ett underlägg till gus som han ska ha under matstolen, som igentilgen tillför hundras matskålar, hitta ett mindre som jag köpte å Svea Cecillia nya Katt även en väska med en kudde i lite andra saker med...


Nu i kväll så har jag å R kollar på en film  Pecy Jacksson kampen om åskviggen..


Hade en kamp med sonen i kväll med vill verkligen inte somna vet inte vad man ska göra.... men han somnar efter en timmes skrikande. Han har hållt på så nu ett tag. Ni som läser har ni något tips hur man kan göra får at det ska gå smidigar för oss alla tre?? Så det är bara att kommentrea....


Ha en trevlig lördags kväll!!!  


Kram på er alla ute i sommar värmen/ Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin heter jag. blir 23 i år.Har en underbar sambo. Har en son på snart ett år. Det bästa som hänt mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards